§ 1. DEFINICJE
Dane – spersonalizowane dane Klienta potrzebne do realizacji zamówionej Usługi min. Imię, Nazwisko, dokładny adres, numer kontaktowy, rozmiar powierzchni, ilość pomieszczeń, adres e-mail, numer GG oraz w przypadku firm nazwa firmy, NIP, Regon i inne dane potrzebne do realizacji usługi.
Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej lub Wielkiej Brytanii.
Dojazd – opłata w wysokości 50 PLN lub 25 GBP za dojazd Usługodawcy do Klienta poza teren Warszawy/ Londynu/ Liverpoolu licząc od centrum Warszawy/ Londynu/ Liverpoolu ( 2 PLN lub 1 GBP każdy kolejny km w zaokrągleniu do pełnych kilometrów zgodnie z podstawowymi zasadami matematyki)
Gwarancja – ograniczona czasowo, jednorazowa bezpłatna usługa gwarancyjna w trakcie trwania okresu gwarancji, realizowana na podstawie pisemnego dokumentu gwarancyjnego. Długość okresu Gwarancji jest określana indywidualnie w zależności od ustaleń z Klientem i w zależności od rodzaju szkodnika i indywidualnych zwykle wynosi on od 1 miesiąca do 6 miesięcy.
Kanały Komunikacyjne – kanały umożliwiające porozumiewanie się na odległość min. połączenie głosowe, SMS pod numerem komórkowym (+48) 733-788-282, formularz kontaktowy w serwisie www.prusator.pl, poczta elektroniczna pod adresem: kontakt@prusator.pl, biuro@prusator.pl, reklamacje@prusator.pl .
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność korzystania prawną, która nabywa Usługi, Towary, Porady lub Konsultacje od Usługodawcy albo wykonuje płatność na rzecz Usługodawcy za Nieuzasadnione Wezwanie
Nieuzasadnione Wezwanie – uniemożliwienie wykonania Usługi zamówionej na podane wcześniej Dane i Termin przez Klienta np. z powodu jego nieobecności, nieprzygotowania pomieszczeń zgodnie z wytycznymi Usługodawcy itd. lub odwołanie wcześniej zamówionej Usługi na podane Dane przez Klienta później niż na 24 godzin przed planowanym wykonaniem Usługi. Nieuzasadnione Wezwanie skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 50% wartości netto zamówionej usługi jednak nie mniej niż odpowiednio 50 PLN lub 30 GBP plus ewentualne koszty Dojazdu (w zależności od odległości). Płatność powinna zostać dokonana w ciągu 7 dni od daty niewykonanej, wcześniej zamówionej Usługi. W przypadku braku wpłaty w ww. terminie Usługodawca może dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej lub poprzez sprzedaż długu zewnętrznym firmom lub co będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat.
Przesyłki Marketingowe – wiadomości o charakterze marketingowym (informacje o ofercie, promocjach, newsletter itd.) kierowane do osób, których Dane kontaktowa Usługodawca uzyskał w ramach prowadzonej działalności i które wyraziły zgodę na przetwarzanie ich Danych do celów marketingowych oraz w przypadku wiadomości kierowanych drogą elektroniczną do Klientów z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, również zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Przesyłki Marketingowe mogą mieć formę połączenia głosowego, GG, wiadomości e-mail lub SMS.
Partner – osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność korzystania z Usług i współpracuje z Usługodawcą.
Porady lub Konsultacje – udzielone informacje, porady, konsultacje, zalecenia na temat świadczonych Usług przez Prusator Limited poprzez Kanały Komunikacyjne. Porady lub Konsultacje mogą poprzedzać wykonanie Usług lub stanowić wartość same w sobie (np. porady na temat zwalczania szkodników we własnym zakresie przez Klienta).
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin oraz aneksy do niniejszego Regulaminu.
Serwis – oznacza wydzieloną część systemu informatycznego Usługodawcy umożliwiającą Klientowi skorzystanie z usług Usługodawcy. Serwis jest dostępny pod adresem https://www.prusator.pl.
Usługa lub Usługa DDD – usługi świadczone przez Prusator na terenie Warszawy, województwa mazowieckiego, Polski jak również na terenie Londynu, Liverpoolu i Wielkiej Brytanii, min. dezynsekcja, dezynfekcja, deratyzacja i inne pokrewne usługi prezentowane w Serwisie (w tym Porady i Konsultacje). Usługi można zamówić poprzez Kanały Komunikacyjne.
Usługodawca oznacza spółkę pod firmą Prusator Limited zarejestrowaną pod adresem 2nd Floor, 40, Tooting High Street, Tooting Broadway, SW17 0RG, London, the United Kingdom.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa i określa zasady świadczenia usług z zakresu dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji i innych pokrewnych usług prezentowanych w serwisie www.prusator.pl.
2. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w serwisie www.prusator.pl pod adresem https://www.prusator.pl/regulamin/. Na żądanie Użytkownika Regulamin zostanie udostępniony w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
3. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia Usług DDD przez spółkę Prusator Limited zarejestrowaną pod adresem 2nd Floor, 40, Tooting High Street, Tooting Broadway, SW17 0RG, London, the United Kingdom, zwaną dalej Prusator i posiadająca następujący adres poczty elektronicznej: kontakt@prusator.pl, biuro@prusator.pl, reklamacje@prusator.pl .
§ 3. INFORMACJE I CENNIK
1. Informacje o Usługach zamieszczone w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. Ceny usług na terenie Polski podane w Serwisie są cenami w PLN i są to ceny brutto. Ceny usług na terenie the Wielkiej Brytanii podane w Serwisie są cenami w GBP i są to ceny brutto. Ceny te są cenami minimalnymi i przykładowymi. Szacunkowa wartość (cena) zamówionej Usługi jest ustalana z Klientem indywidualnie poprzez Kanały Komunikacyjne na podstawie metrażu, ilości pomieszczeń, wyposażenia i innych znaczących czynników.
3. W przypadku gdyby okazało się, że informacje, o których mowa w poprzednim ustępie, podane przez Klienta są nieprawdziwe albo niepełne Usługodawca jest uprawniony do podniesienia ceny Usługi w oparciu o prawdziwe / pełne informacje. W takiej sytuacji Usługodawca ma obowiązek poinformować Klienta bezpośrednio przed wykonaniem Usługi o ostatecznej cenie usługi. Jeżeli Klient nie zaakceptuje ostatecznej ceny Usługi i w rezultacie nie dojdzie do jej wykonania, zaś różnica pomiędzy ceną ostateczną, a ceną szacunkową wynikała z przyczyn leżących po jego stronie, wówczas Klient odpowiada jak za Nieuzasadnione Wezwanie.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Usług, wycofania ze sprzedaży niektórych Usług oraz do przeprowadzania, zmiany warunków i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa powyżej nie ma wpływu na umowy na wykonanie usług DDD zawarte przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
5. Usługodawca wystawia faktury na życzenie Klienta. By móc otrzymać fakturę należy podczas poinformować o tym Usługodawcę podając dane firmy lub dane osoby fizycznej potrzebne do wystawienia faktury.
6. Cena Usług świadczonych przez Usługodawcę w soboty może być wyższa o 20 %.
7. Cena Usług świadczonych przez Usługodawcę w niedziele może być wyższa o 50 %.
8. Cena Usług świadczonych przez Usługodawcę w godzinach 20:01 – 8:59 może być wyższa o 50 %.
§ 4. ZAMÓWIENIA USŁUG I PŁATNOŚĆ
1. Zamówienia Usług można składać na następujące sposoby :
• Za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie,
• Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@prusator.pl lub biuro@prusator.pl
• Za pośrednictwem czatu dostępnego w Serwisie (bez konieczności logowania),
• Za pośrednictwem połączenia głosowego pod numerem (+48) 733-788-282 w Dni Robocze w godz. 8:00 – 20:00 i sobotę w godz. 9:00 – 17:00. Rozmowy telefoniczne mogą być rejestrowane, zatem jeśli Klient nie wyraża zgody na rejestrację powinien dokonać zamówienia Usługi poprzez inne dostępne Kanały Komunikacyjne. Informacja o rejestracji rozmów jest każdorazowo przekazywana Klientowi na początku rozmowy.
2. Składając zamówienie Klient zobowiązany jest do podania Danych, w tym zwłaszcza numeru telefonu kontaktowego i/lub adresu e-mail, pod którymi możliwe będzie potwierdzenie przyjęcie zamówienia do realizacji.
3. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień oraz wiadomości, w tym zwłaszcza nie zawierające kompletnych Danych, nie będą przyjmowane do realizacji.
4. Umowę na wykonanie Usług DDD uważa się za zawartą z momentem potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Usługodawcę.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia lub odmowy realizacji Usług z uzasadnionych przyczyn.
6. Płatności za Usługę dokonać można za pomocą przedpłaty na rachunek bankowy Usługodawcy lub gotówką na miejscu wykonania Usługi bezpośrednio przed jej wykonaniem. W przypadku nie dokonania płatności przed terminem wykonania Usługi Usługodawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy na wykonanie Usług DDD. Jeżeli nie dokonanie płatności miało miejsce po stawieniu się Usługodawcy lub Partnera Usługodawcy w miejscu jej wykonania i w jego wyniku Usługa nie została wykonana Klient odpowiada jak za Nieuzasadnione Wezwanie.
7. Poza świadczeniem Usług, Usługodawca udziela również Klientom Porad i Konsultacji. Porady i Konsultacje udzielane są za pomocą wybranych przez Klientów Kanałów Komunikacji za uprzednim dokonaniem pełnej płatności za Poradę lub Konsultację. Wszelkie zapisy Regulaminu dotyczące Usług mają odpowiednie zastosowanie do Porad i Konsultacji, z wyłączeniem zapisów o Gwarancji.
8. Poza świadczeniem Usług, Usługodawca umożliwia Klientom nabywanie Towarów – wysokiej klasy środków owadobójczych i szkodnikobójczych do zastosowania we własnym zakresie. Do składania zamówień na Towary mają odpowiednie zastosowanie przepisy niniejszego paragrafu.
§ 5. REALIZACJA USŁUG
1. Usługodawca jest zobowiązany wykonywać Usługi z dołożeniem należytej staranności wynikającej z profesjonalnego charakteru jego działalności.
2. Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu, postępowania w sposób uczciwy i rzetelny w stosunku do Usługodawcy i Partnerów Usługodawcy, w szczególności do podawania prawdziwych i nie wprowadzających w błąd Danych i informacji oraz do wywiązywania się z podjętych ustaleń.
3. Klient nie może naruszać korzystać z Usług z naruszeniem prawa lub w sposób sprzeczny albo niezgodny z ich celem, dopuszczać się działań, które mogłyby zakłócić lub uniemożliwić prawidłowe wykonanie Usług albo działań na szkodę Usługodawcy i Partnerów Usługodawcy.
4. Klient jest zobowiązany współpracować z Usługodawcą przy wykonaniu Usług m. in. poprzez stosowanie się do zaleceń Usługodawcy. W szczególności, przed wykonaniem Klient powinien przygotować pomieszczenia do wykonania Usługi zgodnie z zaleceniami Usługodawcy oraz wytycznymi zawartymi w Serwisie pod adresem www.prusator.pl/przygotowania/. Brak odpowiedniego przygotowania pomieszczeń może skutkować odmową udzielania Gwarancji na wykonane Usługi i nie wydaniem dokumentu gwarancyjnego.
5. W przypadku Nieuzasadnionego Wezwania Klient będzie zobowiązany do zapłaty opłaty w wysokości 50% wartości netto zamówionej Usługi jednak nie mniej niż odpowiednio 50 PLN lub 30 GBP plus ewentualne koszty Dojazdu (w zależności od odległości). Płatność powinna zostać dokonana w ciągu 7 dni od daty niewykonanej, wcześniej zamówionej Usługi. W przypadku braku wpłaty w ww. terminie Usługodawca może dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej lub poprzez sprzedaż długu zewnętrznym firmom lub co będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat.
6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas oczekiwania na wykonanie Usługi oraz wydłużony czas wykonania Usługi spowodowany okolicznościami, które nie są od niego zależne np. korki, warunki atmosferyczne, demonstracje uliczne itp.
7. Ze względu na specyfikę i odporność niektórych szkodników dla skuteczności Usług może być wymagane wykonanie w ramach jednej Usługi kilku zabiegów w określonych odstępach czasu. O takiej konieczności Klient jest każdorazowo informowany przed zawarciem umowy na wykonanie usług DDD. Klient jest wówczas zobowiązany umożliwić Usługodawcy wykonanie zabiegów składających się na usługę we wskazanych przez Usługodawcę odstępach czasu, zaś nie wywiązanie się z tego zobowiązania może skutkować odmową uznania ewentualnych reklamacji oraz odmową udzielania Gwarancji. W szczególności w przypadku Usług zwalczania pluskwy domowej poszczególne zabiegi muszą być wykonane w przedziałach czasowych między 14, a 21 dni kalendarzowych licząc od daty poprzedniego zabiegu.
8. Wykonanie Usług mogą być potwierdzane protokołem po zabiegowym, który podpisuje Klient oraz przedstawiciel Usługodawcy wykonujący Usługę. Poza potwierdzeniem wykonania Usługi protokół po zabiegowy zawiera indywidualne zalecenia odnośnie prawidłowych zasad postępowania, które mają zapobiec powrotowi szkodników.
§ 6. REKLAMACJE I GWARANCJA
1. Reklamacje wykonania Usług można składać pisemnie na adres siedziby Usługodawcy oraz mailowo na adres: reklamacje@prusator.pl . Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać Dane Klienta, dokładny opis zaistniałej sytuacji (imię i nazwisko, adres, datę wykonania reklamowanej Usługi, rodzaj zwalczanych szkodników, opis ilości i wielkości szkodników, miejsce zauważenia szkodnika itd.).
2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 Dni Roboczych licząc od dnia wpływu do Usługodawcy zgłoszenia reklamacyjnego. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca poinformuje Klienta z wykorzystaniem tego samego Kanału Komunikacji jaki został użyty do złożenia reklamacji.
3. Usługodawca udziela gwarancji na wykonane Usługi na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie oraz w dokumentach gwarancyjnych wydawanych Klientom. Gwarancje udzielane są wyłącznie na Usługi wykonane na terenie Warszawy (Polska) oraz Londynu, Liverpoolu (Wielka Brytania).
4. Na Usługi objęte Gwarancją są wystawiane pisemne dokumenty gwarancyjne uprawniające do korzystania z Gwarancji. Dokumenty gwarancyjne zawierają wskazanie okresu Gwarancji, który wynosi zazwyczaj od 1 do 6 miesięcy od daty wykonania Usługi. W przypadku Usługi składającej się z kilku zabiegów Gwarancja jest udzielana po zakończeniu wszystkich zabiegów składających się na tę Usługę.
5. Warunkiem udzielenia Gwarancji jest uregulowanie przez Klienta płatności za Usługę w pełnej wysokości. W przypadku nieuregulowania płatności Gwarancja nie zostanie udzielona, zaś udzielona Gwarancja nie będzie honorowana.
6. Usługodawca może odmówić udzielania Gwarancji w przypadku jakiejkolwiek zmiany istotnych cech Usługi na miejscu wykonania usługi, bezpośrednio przed jej wykonaniem (np. zmiana sposobu realizacji Usługi, zakresu Usługi, wielkości powierzchni itd.).
7. Usługodawca może odmówić udzielania Gwarancji w przypadku niezachowania, z przyczyn leżących po stronie Klienta, wymaganych odstępów pomiędzy poszczególnymi zabiegami składającymi się na usługę, zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 7 Regulaminu.
8. W przypadku chęci skorzystania z Gwarancji Klient powinien przesłać w okresie Gwarancji, wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym skan wydanego mu dokumentu gwarancyjnego. Skan należy przesłać w formie elektronicznej na adres: reklamacje@prusator.pl .
9. W ramach Gwarancji Klient może skorzystać jednorazowo z bezpłatnej Usługi Gwarancyjnej. W przypadku, gdy pierwotna Usługa obejmowała więcej niż jeden zabieg Usługa Gwarancyjna obejmuje tylko jeden bezpłatny zabieg. Kolejne zabiegi mogą być również wykonane bezpłatnie albo z rabatem do -50%, w zależności od decyzji Usługodawcy. Ponadto, bezpłatna Usługa Gwarancyjna nie obejmuje Dojazdu do Klienta.
10. Nie zastosowanie się przez Klienta do indywidualnych zaleceń zawartych w protokole po zabiegowym, o którym mowa w § 5 ust. 8 Regulaminu oraz ogólnych zaleceń dostępnych pod adresem https://prusator.pl/przygotowania/ skutkuje utratą Gwarancji.
11. Wykonywanie jakichkolwiek remontów, wymiany mebli i innych renowacji w jakimkolwiek pomieszczeniu w lokalu, w którym wykonano Usługę skutkuje utratą Gwarancji.
§ 7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe Klientów podlegają ochronie przewidzianej w przepisach Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WA (ogólne rozporządzenie o ochrony danych) (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych.
2. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca. Kontakt z administratorem jest możliwy pod adresem e-mail : biuro@prusator.pl lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy.
3. Usługodawca zbiera następne dane osobowe Klientów : imię, nazwisko, numer PESEL lub numer NIP, adres (miejsca zamieszkania, miejsca pracy, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej), adres poczty elektronicznej, numer telefonu, numer rachunku bankowego, ewentualnie zapis głosu (w przypadku składania zamówienia lub zgłaszania reklamacji telefonicznie).
4. Dane osobowe podane przez Klienta będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania Usług. Podstawę prawną przetwarzania stanowi niezbędność przetwarzania danych do zawarcia i wykonania umowy łączącej Usługodawcę i Klienta. Ponadto dane będą przetwarzane w celu realizacji przez Usługodawcę obowiązków wynikających z przepisów podatkowych – podstawę prawną przetwarzania danych stanowi wypełnianie obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze. Ewentualnie, dane te mogą być również przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową na wykonanie usług DDD albo obrony przed takimi roszczeniami – podstawę prawną przetwarzania danych stanowi niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu Usługodawcy jakim jest dochodzenia roszczeń oraz obroną przed roszczeniami.
5. Dane osobowe podane przez Klienta mogą być również przetwarzane do celu wysyłki Przesyłek Marketingowych – podstawę prawną przetwarzania danych stanowi wówczas zgoda Klienta, ewentualnie niezbędność przetwarzania danych do celów wynikających z prawnie usprawiedliwionego interesu realizowanego Administratora jakim jest marketing produktów i usług.
6. Podanie danych osobowych w związku z zawieraną umowę wykonania usług DDD jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia i wykonanie tej umowy. Podanie danych osobowych do celu wysyłki Przesyłek Marketingowych jest dobrowolne.
7. Dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy wykonania usług DDD lub do czasu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych (w zależności, od tego, które z w/w zdarzeń nastąpi później). Dane osobowe przetwarzane do celów wysyłki Przesyłek Marketingowych będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
8. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym współpracującym z Usługodawcą na podstawie pisemnych umów powierzenia przetwarzania danych (np. Partnerzy – podwykonawcy usług DDD, biuro rachunkowe, firma windykacyjna itd.). Ponadto, w przypadku konieczności dochodzenia przez Usługodawcę roszczeń lub obrony przed roszczeniami, mogą być one przekazywane organom ścigania (np. Policja), sądom powszechnym, komornikom, mediatorom itd. Dane nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
9. Klientom przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych (w szczególności wobec przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w takim przypadku wniesiony sprzeciw jest dla Usługobiorcy wiążący). W zakresie w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest zgoda, Klient ma prawo jej wycofania, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim dane Klienta są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – Klientowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Usługodawcy danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które następnie Klient może przesłać innemu administratorowi danych. Klient ma również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (w Polsce : Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) jeżeli uzna, że przetwarzani odbywa się w sposób niezgodny z prawem. W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy skontaktować się z Usługodawcą.
10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych przez Klienta.
§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi przez Partnerów jeżeli Partnerzy nie wykonują Usług w jego imieniu tj. nie działają jako jego podwykonawcy (w przypadku zawarcia umowy bezpośrednio pomiędzy Klientem, a Partnerem).
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług, a także za szkody poniesione przez Klienta z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Klienta, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta niepełnych lub nieprawdziwych Danych i informacji, nie przygotowaniem lub nieprawidłowym (niezgodnym z wytycznymi Usługodawcy) przygotowaniem pomieszczeń do wykonania Usługi oraz nie zastosowaniem się przez Klienta do indywidualnych zaleceń zawartych w protokole po zabiegowym, o którym mowa w § 5 ust. 8 Regulaminu.
3. W odniesieniu do Klientów nie będących konsumentami w rozumieniu odpowiednich przepisów polskich lub brytyjskich odpowiedzialność Usługodawcy jest ograniczona jedynie do rzeczywistej straty Klienta i nie obejmuje utraconych korzyści. Ponadto górna granica odpowiedzialności Usługodawcy ograniczona jest do dwu krotności ceny Usługi.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie od dnia 20.05.2018r. (poprzednia wersja regulaminu obowiązywała od 01.01.2014r.)
2. Klient ma prawo pobrać treść Regulaminu w formacie do wydruku ze strony Serwisu i zapisać go na własnym nośniku.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Usługodawcę nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie www.prusator.pl/regulamin zmienionego Regulaminu. Umowy na wykonanie usług DDD zawarte przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy Regulaminem, a indywidualną umową na wykonanie usług DDD zawartą z Klientem pierwszeństwo mają postanowienia tej umowy.
5. W odniesieniu do Klientów nie będących konsumentami w rozumieniu odpowiednich przepisów polskich lub angielskich wszelkie spory związane z Usługami będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Wielkiej Brytanii właściwy dla siedziby Usługodawcy, zgodnie z prawem brytyjskim.
6. Wszelkie materiały, zdjęcia, teksty, projekty graficzne, znaki handlowe i inne elementy umieszczone w Serwisie i profilach społecznościowych Usługodawcy chronione są krajowymi i międzynarodowymi prawami autorskimi. Usługodawca jest jedynym podmiotem mogącym wpływać na treści umieszczone w Serwisie i nie udziela użytkownikom Serwisu praw do znaków towarowych, praw autorskich i innych praw własności intelektualnej dotyczących zamieszczonych na stronie materiałów.